Články z kategorie Hudební recenze

Recenze a upoutávky na hudební nosiče, které mě zaujaly a které jsem cítil potřebu tímto podpořit. Procentuální hodnocení na konci článků je čistě intuitivní v rámci žánru a nemá žádný rozpad na dílčí složky.

Hugo Toxxx - Rok psa - inovativní album, které stojí za pozornost (recenze)

Jsem příležitostným posluchačem českého hip hopu. Pařit se na to sice moc nedá, na druhou stranu mnohé skladby obsahují obohacující slovní obraty, popř. mají zajímavý beat navozující nějakou náladu. S výjimkou hodně zvláštního alba WWW - Neurobeat mě však v posledních letech zaujaly pouze jednotlivosti (např. Pio Squad - Chvátám). Nadějní Supercrooo to obvykle nakonec podělali nějakými zbytečnými vulgarismy, Peneři a Indy & Wich změnili styl a už jim to tak nějak nevěřím, třebaže i v jejich albech se jednotlivosti daly najít.

Člen Supercrooo, Hugo Toxxx, před několika dny vydal své první sólové album Rok psa, které jsem si ze zvědavosti prozatím opatřil (organicky určený hit dne na Ujdeto.cz přinesl své ovoce - jinak bych se o albu dozvěděl asi o hodně později). Album se v přehrávači otočilo už několikrát, a celkově musím říct, že přes pár slabších míst je vidět určitý velmi zajímavý posun a při troše shovívavosti se to dá dokonce poslouchat celé :-)

přečíst celý článek

Publikováno dne 21. 06. 2008 v kategorii Hudební recenze.

DJ Neo - Heartbreak Club

Více než rok slibované a několikrát odkládané nové album DJe Nea je konečně nejen na světě, ale taky u mě doma. A to dokonce v limitované platinové fanouškovské VIP edici. Ano, dělám si z těch přívlastků uvedených na djneo.cz tak trošku srandu, protože album, kde 71% obsahu tvoří bonusové věcičky "navíc", se jen tak nevidí. Na druhou stranu je třeba již v tomto úvodním odstavečku přiznat, že mě nové album DJ Nea překvapilo spíše příjemně.

Komentovat vnější úpravu alba asi nemá ani moc cenu, kvůli tomu jsem si CDčko nekupoval, nicméně design je poměrně povedený a vytknout snad lze jen naprosto titerné a téměř nečitelné písmo v bookletu. Je hezké, že jsou tam všechny lyrics, ale přepisovat tuhletu drobotinu na Ujdeto fakt nebudu :-D Bonusové CD s houseovými remixy více či méně známých skladeb je vypáleno na obyčejném Tesco CD-R, což mi mimochodem vůbec nevadí. Stejně obě CD okamžitě šla do mp3, protože tahat s sebou discmana do školy opravdu odmítám. Nesmím zapomenout pochválit vydavatelství Nextgen records, že jeho CDčka nepopíchala moji mechaniku kaktusovými ostny.

přečíst celý článek

Publikováno dne 27. 03. 2007 v kategorii Hudební recenze.